reede, 27. august 2010

11. AUGUST

Hommik algas sellega, et sain kell 8.33 Merililt kõne: "Kus te olete?" Ma olin täiesti unesegane veel. Oooootootoot, misasja, mis kell on?? Aaahh, midaaa??? NII PALJU VÕI? JAAAAaaa, me tuleme nii kähku kui saame!!! Evely ka täiesti magas, ajasin ta üles ja seletasin, mis toimub. 8.30 pidime juba bussisõitu alustama. Me mõlemad olime rämedalt sisse maganud. NO MIDA NALJA :D Ma ju panin äratuse! Päriselt ka! Ja kumbki meist ei kuulnud mitttte midagi. Arvestades seda, et me alles hommikul hotelli jõudnud olime, siis tõesti, me mõlemad olime vist ikka piisavalt väsinud, et mitte kuulda äratust :D Ma olin ju enne magama minekut asjad ka kõik laiali jätnud, nüüd siis pidin turbokiirusel koristama ja vaatama, et kõik ikka kaasa saaks. Ulme kiirustamine läks lahti kohe varahommikul mõlemal :D Sööma me ka ei jõudnud ilmselgelt. Ja mis veel sättimisest rääkida. Ma ei jõudnud juukseid ka kammida noh :D. Oeh. Miks keegi meid varem üles ei peksnud? Okei, tegelikult ma saan aru, oma viga. Aga no kui me terve hommik kadunud, keegi võiks ikka märgata. Nojah, me siis hilinesime kokku kuskil 15 minti. Terve buss ootas meid :D Veits piinlik, või mis :D? Ja loomulikult pidime raha köhima hakkama koorile. Mõlemad siis 3000 HUFi ehk 165 EEKi. Vastikult palju. Selle eest oleks Ungaris lausa kingad saanud! Kusjuures, eelmisel päeval, kui see reegel kehtestati, olin just mõelnud, et kes see loll ikka hilineb, eriti kui maksma peab. Ja noh kohe järgmine päev laks käes - ikka meie! Ainult et see oli ju täiesti kogemata. Pärast osteti koorile selle eest kommi ja õuna ja nektariini. Kui tore, et saime rahastajad olla :D!
Igatahes, selle päeva veetsime siis Budapestis. TUTVUSIME LINNAGA :D haha, meil olid päris paljud tänavad juba selged, nii khuul oli kogu aeg tuttavaid kohti näha ja meenutada, mis kuskil öösel juhtunud oli:D Kõigepealt käisime Varhegy kindlusemäel. Mul läks kogu giidi jutt täiesti ühest kõrvast sisse ja teisest välja..kui üldse sissegi läks:D:D ma olin niiiiiiiii unine ja väss lihtsalt :D ja hullult palav oli ka! Kindlalt üle 30 kraadi! Ma ei jaksanuad üldse midagi teha ja üritasin kogu aeg vilusid kohti ja istumisvõimalusi leida. Kuna ma nii väss olin, siis ilmselgelt ma midagi väga tarka ekskursioonide kohta rääkida ei oska. Ainult et kuradi ilus on see Budapest!!!!!!!!!! Kes veel käinud ei ole, siis soovitan soojalt! ;) Okei, midagi mäletan ka. Käisime ühes kirikus, kus oli neljasõrmeline palsameeritud käsi:D Kiriku uksel oli silt, et õlad peavad kaetud olema ja püksid/seelik üle põlve. Normaalne, et mul topp ja lühkarid olid :D Siis vaatasime veel Kangelaste väljakut ka. Kogu aeg käisime kuskil ja tegime midagi, aga mul oli kõht nii tühi!!!! Me ju hommikusöögile ei jõudnud..lõpuks läksid osad veel kuskile kirikusse ja kes ei tahtnud, ei pidanud minema. Ma ei läinudki, pealegi see veel maksis. Läksin siis omale süüa hankima..aga kuskil läheduses mingit korraliku poodi ei olnud, seega sai minu hommikusöögiks jäätis :D Vahepeal ostsin ühe postkaardi ka, et Eestisse teele panna, aga kahjuks ei jõudnudki teha seda :D Edasi sõitsime natuke bussiga..tagasi südalinna, kus anti meile nats vaba aega šoppamiseks jms. Tõttasime siis kohe H&M-idesse ja igast poodidesse lootusega leida täiega palju lahedaid asju. Poed olid suured ja kaupa nagu oli ka palju ja huvitavat, aga midagi väga ei leidnud:( Evely sai vöö omale!!! Megasaavutus:D Aaa, muidu H&M-s juhtus nii, et läksime mõlemad Evelyga proovikabiini ja siis ma tulin välja ja ta tuli ka välja ja avastas, et ta päikseprillid kadunud:S Oli need kabiini jätnud ja kui uuesti vaatama läks, siis seal enam polnud neid. Küsisime kabiinide juures olevatelt töötajatelt ja otsisime ta proovitud riiete juurest. No njeeetu noh. Kassast küsisime ka, ei teadnud keegi midagi. Hakkasime juba välja minema, aga tulime ikka sisse tagasi, et no IGAKS JUHUKS vaatame veel kord üle ja kui pole, siis pole. Läksime üles proovikabiinide juurde jälle. No ei ole kuskil. Hakkasime siis uuesti ära minema ja järsku avastame, et ouuuuu, seal leti äärel (kaotatud asjade hulgas) ju Evely päikeseprillid!!!!! Enne neid küll seal ei olnud, selle ajaga kui me peaaegu ära läksime ja tagasi tulime oli keegi tubli inimene need kassasse toonud. Aitäh talle! Küsisime need müüjatelt tagasi ja tuju oli jälle hea. 1 joppamine jälle kirjas!

Kangelaste väljak


Šoppamaaa!!!

Järgmise tunnikese veetsime Doonaul.

NO NII HEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ausalt, minge kõik Doonaule laevaga sõitma, supermõnus!
Võtsime kohad sisse, saime omale papist Budapesti nokamütsid. Klapid võis ka pähe panna. Sealt saime "giidi" juttu kuulata. Valikutes oli isegi eesti keel!!!!! Sõit võis alata!
Laeval olid veel toredad teenindajad ka, kes meile järjest jooke serveerisid. Alustuseks valisime apelisnimahla. Mmmm, kujutage ette nüüd: soe, päikseline suvi + Budapest + jõgi + laev + apelsinimahl + hea seltskond = oeeeh, läheks tagasi sinna hetke. Apelsinimahlad otsas, sõitsime veidi edasi jaaaaa uued joogid!!! Nüüd mingisugune megahea kokteil :) Super oli olla!


Budapesti Parlamendihoone




Sõit Doonaul :D

Pärast sõidukest hüppasime veel turult läbi, kus jäeti ülivähe aega ainult vetsuskäimiseks. Me muidugi otsustasime, et ei saa ju sellelt megasuurelt ja huvitavalt turult lahkuda nii, et ikka üle ei vaata ja midagi ei osta. Läksime siis veel teisele korrusele ja ostsime vidinaid ja tahtsime I ♥ BUDAPEST särki osta, aga ei leidnud sobivat. Ma sain pastaka, võtmehoidja..ja kõik vä:S? Ma ei mäletagi enam. Igatahes, me hilinesime JÄLLE. Panime hullu jooksuga bussi poole siis ja jälle olid kõik juba kohal. Oih. Teine kord juba.

Budapesti turg


Next stop - Nyíregyháza!

Ees oli taas pikk sõit, nüüd siis ööbimiskohta Nyeerethääzasse. Kohale jõudes läksime kõigepealt sööma, eiii, poodi kah vist enne - INTERSPARRI :D Aaa, toit oli hea muidu, aga esmamulje kohast oli küll naljakas - selline nagu vanaaegne väike söökla võimidagi, üsna umbne oli ka seal. Toitu pidi tükk aega ootama. Algatuseks käis iga kord üks ungarlasest vanem mees veekandikuga kinni ja igaühele oli serveeritud täpselt samasugune küsimus: "Gas or no gas?" Minu vastuseks muidugi alati no gas:D. Vesi kätte saadud, jäime toitu ootama. Toitu, mida ei tule ega tule:D. Ma olin meganäljane juba no. Siis tulid saiad!!! ja lõpuks ka toit. Kõht sai hilja õhtul megatäis.

Bussisõidul tuli välja, et vastupidiselt algsele plaanile ei ööbigi me peredes, vaid kuskil hostelis. Kujutasime juba ette, kuidas me järgmised päevad kümnekesi toas oleme ja narides magame :D Ja et kõik on väga kole ja õudne nagu Poola hotellis. Või et voodeid üldse pole. Õnneks aga oli väga positiivne üllatus, kui kohale jõudsime! Ööbisime ühes väga korralikus internaatkoolis, toad olid viiesed. Kõik oli suht ilus ja puhas. Ainult täispikast peeglist tundsime ikka puudust :D Uudistasime siis tubasid ja saime teada, et kõigil peale meie oli külmkapp ka toas. Mismõtttttes nagu?!

Ööbimiskoht

Meie tuba Nyíregyháza's

Veel meie toast + Mari ostis kleidi omale ja lukk läks katki :D


Õhtul hakkas teistel bailatamine ja dare to do. Kõigepealt kolisid kõik millegipärast meie tuppa ja lõpuks oli seal nii umbne ja mis kõik veel. Me igatahes läksime mujale, võtsime pilte läpparisse jms. Jalutasime niisama vahepeal Evelyga ringi ja rääkisime juttu. Suht kurb oli, et korralikust linnast nii kaugel olime ja välja minna ei saanud. Igatsesime nii väga Budapesti ja tahtsime hullult tagasi sinna! Täitsa lõpp tõesti - nüüd peamegi 4 päeva siin pärapõrgus veetma või?! Hiljem saime rahva oma toast kuidagi välja ja tuuuulutasime :D Baila läks teiste toas edasi. Siis tuli mõte küüned korda teha. Kuna me toas küünelaki ja selle eemaldajaga haisutada ei tahtud, kolisime esikusse. Algul olime vist Evelyga kahekesi, pärast lisandus veel inimesi. Plaan oli vahepeal, et kuna nagunii midagi teha pole väga, siis läheme parem vara magama ja puhkame välja (tuletan siinkohal meelde, et Budapestis me ju põhimõtteliselt üldse magada ei jõudnud!). Plaanist, nagu ikka, palju välja ei tulnud. Küüntega jamasime suht kaua ja niisama latrasime. Vara me magama ei jõudnud, kuigi väga hilja see ka vist ei olnud. Igatahes, kindlasti magasime rohkem kui eelmisel päeval. Adiiioooooos!

Maniküüriõhtu/öö

K.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar