neljapäev, 19. august 2010

Natuke ka päevast enne reisi ehk 8. AUGUST

Kuna oli jutt, et 4 ööks on meid peredesse majutatud, siis tahtsime Ungari perele midagi omalt poolt viia. Ühes peres pidime olema mina + Evely. Meie muidugi avastasime alles viimasel minutil, et võiks kingitust ka organiseerima hakata. Seega oli meil hull jamamine päev enne reisi, et kust me saame ja kes ostab jne. Lõpuks said minu poolt ostetud liköör Vana Tallinn, metsmaasika liköör, must Eesti leib, kommikarp, Tallinna kommid ja kinkepakend Eesti mustriga. Aga sellest meile ei piisanud, tahtsime täiega mingeid lahedaid asju veel. Ma käisin eelmisel päeval linnas küll ja oligi plaan veel midagi osta, aga see pood, kuhu minna kavatsesin, oli ilmselgelt kinni ehk ma tuiasin niisama linnas ja ei leidnud mujalt midagi. Seeega sõitis Evely veel ekstra vanalinna ja sai hästi ilusa kadakast võinoa rukkilille & rukisega, Tallinna pastaka ja postkaardi. Kokkuvõttes saime üliiiihea kingi ja olime hullult rahul ja õnnelikud :)

-

Õhtul tuli mingi ULME torm lihtsalt. Ma ei olnud elu sees midagi sellist näinud. Ülijube oli olla. Aknast oli näha, et konkreetselt nagu must pilvesein tuli tagant poolt ja surus puud vastu maad(väiksemad). Majas sees oli ka selline tunne, et lendame minema kohe.
Pärast läksime uurisime, mis torm teinud oli. Üks hästi suur puidust kaas lendas aiast minema(mille ema&isa küll järmisel päeval kuskilt kaugelt üles leidsid :D), paljud puuoksad olid katki ja maas, lilled rusutud ja plätud, mis terrassile olid jäänud, ka minema lennanud :D. Niiiiccceee.
Igatahes, elekter läks ka ära ja mina olin terve päev pakkimist edasi lükanud. Nii ma siis üritasin taskulambiga veel osad asjad kohvrisse saada. Täpselt kui olin voodisse jõudnud, tuli elekter tagasi. Nii armas :D

Pätsasin Henrilt ühe pildi tormist siia..ma lihtsalt pidin, seee on nii hea.

K.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar